söndag, oktober 2

Varsågoda för information

Det finns ingenting som gör att man känner att man lever lika mycket som när man måste jobba på söndagkvällar. Pendlar mellan stor frustration över det och glädje över bokad resa. Älskar att vara vuxen och tjäna pengar och kunna spontanboka en resa bara så en vanlig trökig söndag. Plus glädjer mig åt att jag och min reskompis bägge älskar öl, sena nätter och lika sena morgonar. Och att inte spara pengar på semestern. Plus fick äta tacos förut. Mmm...tacos.

5 kommentarer:

egoistiska egon sa...

Jag har också ätit tacos. Och jobbat en söndag. Och funderar på nästa resa.

egoistiska egon sa...

FYI liksom.

Linn sa...

haha!

Johanna sa...

Älskar att boka spontanresa, inget får mig att älska mitt liv så som just det.

Eller jo, typ männuskor jag älskar och så. Men du fattar.

Linn sa...

Jag VET! Man ba *lyx*