måndag, oktober 17

Mer en slösa än en spara ändå

Måste gå och handla sån där vahettere mat. Förut funderade jag på hur länge jag skulle klara mig på maten jag faktiskt har hemma. Sen kom jag på att jag inte måste äta typ pasta med ketchup eftersom jag är vuxen och typ tjänar pengar så nu behöver jag klä på mig och gå och storhandla. Jag har såna där rabattkuponger eller tillgodokuponger eller vad det är man får för att man har Ica-kort. Tänker att jag ska storhandla, men inte betala mer än 100 spänn. Vi får se hur det går.

4 kommentarer:

Johanna sa...

Gick det? Jag brukar köra knepet att käka fetaost till, då blir all mat god, även den tråkiga matlådan i frysen. Och fetaost har jag liksom alltid hemma.

Linn sa...

Nä, såklart inte. Är ju en slösa. Men nu har jag iallafall mat fram tills lön hemma och det tycker jag om. Jag brukar köra med mozzarella. Kan tycka att fetaost är lite väl sur ibland.

Elin sa...

köp den blåa förpackning på fetaost som kommer från Lesvos/Lesbos. jag dör fetaost-döden varje gång jag äter den.

Linn sa...

Jag tycker faktiskt att Icas egna är den godaste.