fredag, oktober 14

Jag tror det börjar bli tradition

Vissa svidar upp och går på AW på fredagar. Vissa äter räkor och dricker vitt vin. Andra käkar tacos och dricker cola. Jag går till Cajsa Warg och köper ekologisk hängmörad biff med kappa och gör långstekt klyftpotatis och blåmögelostsås och dricker Ramlösa. Sen kanske jag läser det nya livsstilsmagasinet för män, Icon,( som jag snodde (lånade då) på jobbet) och Veckans Nu (som jag köpte på kvartersbutiken) sittande bland en miljard kuddar i soffan. Jag älskar att vara själv på fredagar faktiskt.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det låter helt underbart faktiskt. Tack för att du svarade på min frisörfråga förresten. Ska bara ladda upp med lite mod och mental jävlaranamma och sedan banne mig ringa och boka tid. /Malin

Linn sa...

Det är väl klart! ring och boka tid bara. Hon är jättesnäll! Och rolig!