söndag, oktober 2

Dagens tips




Jonathan Tropper är bara så himla bra. Det är det chick lit borde vara, hade varit om den inte hade varit packad med massa champagne och manikyr och oh my god han gillar inte mig jag är tjock stackars mig jag måste ha choklaaaaad. Tropper lyckas att ta fram relationer som känns verkliga. Han lyckas få mig att skratta. Han lyckas få mig att känna mig snygg och het och glad för att vara tjej. Det är inte manligt eller kvinnligt utan mänskligt. Det är en fin söndagsbok.
Betyg: 4/5.

Ps. Saknar fortfarande att läsa honom på engelska, men hey, gratis är också gott ds.

4 kommentarer:

Emm sa...

Den där måste jag läsa. Läste hans förra vad den nu hette och tyckte mycket om. Tack för tipset!

Linn sa...

Gör't! Och det var så lite så.

Annika sa...

Ja, jag älskade konsten att prata med en änkling. Grymt bra. Tack för tipset. Visste inte att den kommit på pocket.

Linn sa...

Jag gillade också den första boken, men den här är också jävligt bra. Läs vettja!