tisdag, oktober 11

Random rambling

Jaha, då var det slut på glassen. Det var inte ens gott. Vad ska vi göra nu då? Tänkte på en sak; om Fredrik Backman skulle vara gift med mig istället för sin fru så hade både jag och han förmodligen rullat fram. Nu är jag ju vuxen och fattar att vitt bröd och kött inte är speciellt nyttigt varje måltid, men alltså det är så jävla gott. När jag pratade med min kompis häromdagen lovade han att han skulle laga jägarmacka åt mig nästa gång jag hälsar på. Alltså älgfärsbiffar med svampsås på toast. Ibland när han säger såna saker så blir jag nästan kär i honom. Fast bara nästan. Fy fan vad hemskt ändå om man skulle gå och bli kär i en feeder. Är sån därnt "lätt byte". Ba här älskling, ät en macka till. *nom nom* Skulle vara mycket bättre om jag blev ihop med ett träningsfreak som ba *nyper i fläsket* *lilla gumman:ar*.

Ska vi gissa när första holländska målet kommer? Jag gissar på 14:32, Isaksson tabbar ett bakåtpass. Jag gillar förresten inte kommentatorerna på tv4. Gillar egentligen ingenting med tv4, men framförallt inte sport. Sport ska vara i SVT och Popsy ska hålla allt. Jag är lite kär i Popsy. En morgon när jag åkte buss satte han sig bredvid mig. Då lutade jag extra mycket i kurvorna och sen var det snigelspår hela väggen till jobbet. Vadå? Säg inte emot nu. Popsy är inte sån som jävla Jihde som liksom förtjänar att bashas för sin töntiga frissa och sina CSI-monitorer. Frissa? Alltså använder nån det ordet längre eller? Tydligen.

Oj, nu ringer det.

Inga kommentarer: