onsdag, oktober 12

Nä, men om man skulle ta och jobba över istället kanske?

Idag har jag tvättid. Det ska bli tråkigt. För när jag har tvättid så måste jag också städa lägenheten och den är i nån form av undantagstillstånd för tillfället. T ex fasttorkade matrester på smutsig disk i diskhon. Sjukt äckligt yo. Sen ska jag städa mig själv också. Ni vet, putsa naglar och peela och sånt där som tjejer gör som är sinnessjukt tråkigt. Dessutom ligger min ekonomi lite minus så jag är förpassad till att laga mat som finns hemma och hemma finns det typ broccoli och bacon och nån skruttig gammel morot. Och knäckebröd. Och bönor. Mmm...not.

2 kommentarer:

Awen sa...

Bacon, broccoli och makaroner. Parmesan och svartpeppar. Gott ju!

Och du måste väl inte göra alltdetdär andra. Tvättstuga räcker väl gott för en kväll? Tvättstuga och ett långt bad kanske?

Linn sa...

Det blir väl nån soppa eller nåt för jag käkade pasta igår. Det löser sig säkert, men tack för tips.

Jojo, jag funkar så. Måste göra allt på en kväll. Allt tråkigt samtidigt, så är lagen.