söndag, oktober 9

Jag har en hel armé i hjärtat

I vanliga fall brukar jag känna mig tom och ensam och ångesta efter trevliga helhelgstrippar. Nu ba: lugn. Hela mitt inre är ett lugn. Tänk hur vissa människor bara kan liksom ge ett rosa fluff som bäddar in maggropen och hjärtat och likt pansar stänger ute destruktiva tankar. Tänk vilken förbannad jävla tur jag har som under det senaste året bara har plockat en hel bukett full av såna människor. Tänk att bara tanken på en helg som den här får mina ögon att tåras lite.

Det är som på film, det här med nya vänner. Ni vet, boy meets girl blablabla. Fast nu är det girl meets girls och resten är en hollywoodsaga.

Alla mina vänner, jag är så förbannat stolt över att få ingå i era liv.

3 kommentarer:

Den där Jenny sa...

Man blir allt lite tårögd. Och det samma.

egoistiska egon sa...

Ja! Detsamma. Bästa helgen. TACK!

Linn sa...

gullen!