onsdag, oktober 12

Tjärlek

Min bästis har flyttat upp och sitter nu på platsen bredvid mig på jobbet. Det är fantastiskt större delen av tiden. Förutom när hon liksom ska kaxa sig. Det är jag som är den tuffa av oss två (hon är den snygga) så ibland när hon försöker blir det lite...fel. Dagens höjdpunkt: Alltså Linn, du kommer bli riktigt jävla vidrig när du blir gravid. Man ba tack?

Hon menade att jag kommer bli grinig för att jag kommer bli varm (jag är grinig när jag är varm, hatar varm) hela tiden. Och jag är även e v e n t u e l l t lite lättirriterad redan utan hormoner. Hon har dessutom förmodligen rätt. Men att hon sen följde upp med ett ja när jag senare på dagen sa att jag borde ha fötts till man när vi pratade pillochfix däremot. Jag menar, vem fan vill vara man?!

3 kommentarer:

A. sa...

Vi är nog ett par iaf som vill det. Vi kanske inte förstår bättre men det är väl kanske en följd av att vi är män...

Linn sa...

Det var ett skämt.

A. sa...

Åh fan... :-))))