måndag, oktober 24

Gnäll gnäll gnäll

Ställde klockan på apotekets öppningsminut imorse och gick direkt dit och hämtade medusin och köpte febertermometer. Kände mig inte febrig alls. Hade 38.2. Då undrar jag lite hur mycket feber jag hade igår isåfall? 45.7 typ. Borde ha gått och lagt mig igen, men att vara sjuk en måndag är ett aber så jag har istället skickat 52 mail och korrigerat en hemsida. Nu förtjänar jag att vila, men HATAR stressen som en mailbox för med sig. Nu är den ju tom, men om några timmar kommer den ju vara full igen. Usch. Sen det här med att jag har ätit ett halvt paket vindruvor och druckit juicen av två pressade apelsiner på två dagar, det kanske inte heller är så jävla bra? Men allting är äckligt och jag orkar inte laga mat och jag är inte hungrig och uääää. Stassas mig. Igen.

1 kommentar:

Matilda sa...

Men gulle vännen! Krya på dig hörru!