lördag, oktober 22

Falskt alarm osv.

Tryckte i mig lite knark som låg hemma och bara skräpade och vips så var ontet borta. Det är nog ingen lunginflammation det här. Plus har haft det cirka två miljarder gånger och alla gånger har jag varit nära döden, eller där kanske kag överdrev bara lite, men jag har legat på sjukhus ett par gånger för det, och jag är mest lite synd om mig-hostig tror jag. Men. Om jag inte känner att det är permanent bra imorgon eftermiddag så ringer jag vårdcentralen, jag lovar.

Stina har varit här också. Jag älskar Stina. Jag älskar henne och att vi har känt varandra sen vi var tretton och att jag får dejta henne med jämna mellanrum nu för att vi bor i samma stad/land. Och att hon känner innersta mig och är så himla smart och har principer som hon står för och talar om för mig när jag är på väg att göra dumheter. Vi åt på Sonjas och det var gott som vanligt. Jag älskar Sonjas. Och jag älskar att krypa över gatan hem. Gud, vad jag älskar idag. Ah well.

6 kommentarer:

josefin sa...

men gud! sedan ni var tretton?!?! jag har känt min stina sedan jag var 14 (fyllde femton typ fyra månader efter mötet) och jag är helt överväldigad av det storatrtade i att ha känt en annan människa så länge. och jag är ju inte direkt lastgammal. är mkt impad!!

p.s. linn jag har tagit bort mitt hår från huvet!!! mvh full och kille i sin skola alltså har ingen att konversera dessa meningslösa grejer till. sorri! hoppas du sover gott puss

josefin sa...

ASSÅ MENADE INTE ATT DU ÄR LASTGAMMAL. bara att du är lite äldre än mig och att det verkar som att du tycker att det är ganska naturligt att ni varit vänner så länge. väldigt vädligt fint och för mig mkt imponerande/fascinerande! åh hoppas du fattar att jag bara menade +++++++++++ ej några minus alls. vill inte skapa några hjärtskav. sov gott.

Linn sa...

Haha! Det är hellugnt! Jag är äldre än dig. Och visst är det fint att ha såna som Stinor? Vi firade när vi fyllde 26 och hade känt varandra längre tid än inte. Och just Stina är rätt självklart för hela hon är så självklar, men jag har faktiskt några till som jag har känt så länge. Eller längre. Det är fantastiskt fint.

Och har du klippt av dig håret?! Vad tufft! Blev det snyggt? Gjorde du en Britney? Skoja ba.

josefin sa...

åh vad fint! jag ska lätt fira när jag och min stina har det jubileet. stina är min första riktiga vän, hon har stått mig närmast genom så jävla mycket. vi har typ vuxit upp tillsammans och vår vänskap är så himla självklar och fantastiskt.

haha ja jag har gjort en britney! jag älskade när britney gjorde en britney, tyckte det var tråkigt att hon hade peruk hela tiden.

The world according to Elsa sa...

Sluta låt som du har ett så himla perfekt liv helat tin!


.... :)

Linn sa...

Elsa: ?