torsdag, januari 26

Var så snill da

Vissa dagar vill jag helst bara prata norska. För när man pratar norska är man per automatik gullig och det är himla sällan jag är just gullig. Jag kan vara mycket andra saker, men gullig ligger liksom inte riktigt för mig. Högljudd, lättretlig, asgarvare, rolig, knäpp ja. Söt och gullig, nej. Tänker att jag i norsk version skulle vara en jävla hit alltså. Jeg snakker ikke norsk da. Jeg bare pröver litt. Vordan gar det da? Har ni det göy eller bare morsomt? Ska vi kline? Har dere nåre spörsmål? En hit, I tell you!

ps. don't mind den kassa norska stavningen. Fokusera på feelingen. ds.

3 kommentarer:

Anonym sa...

tips. paradise hotel norge. så hålkäftendumt men trots det tjusigt med norskan.

Linn sa...

jag älskar paradise hotel. framförallt på andra språk än svenska för det blir så himla mycket mindre pinsamt då. vilken kanal går det på?

Anonym sa...

tv6 play där har du danska o norska. så himla bra skit!