tisdag, januari 17

Dagens obsession

Eamesstolar. Eiffelstolarna framförallt. Dom finns i gult på Lauritz.com. Dom kostar jättemöcke pengar som jag absolut inte har för att köpa fyra jävla stolar, men om jag hade kunnat så hade jag köpt dom. Försöker istället använda google till att hitta andra gula stolar, men eftersom google håller på och indexar varenda jävla blogg i hela världen så kommer det mest upp massa WT-bloggar (titta vilka jätte fina stolar ja hitta ;) ), vilket gör att jag får ännu mer bryt och ba vill maila google och be dom städa lite så jag får relevant information. Om vi ska vara lite seriösa här så är jag faktiskt jävligt trött på google pga just den anledningen. Jag vill inte komma till random blogg när jag söker. Jag vill ha mer tillförlitlig information, thank you very much. Vet nån om det finns nån google 2.0 eller liknande som man kan använda istället? Skoja ba. Men på riktigt, STÖR på google just nu.

2 kommentarer:

H-lena sa...

Okej, fortfarande inte superbilliga, men BILLIGARE åtminstone. Löp och köp!

http://www.groupon.se/deals/hela-sverige/Stockholmfurniture/2784223?nlp=&CID=SE_CRM_1_0_0_19&a=1665

Linn sa...

Men gulle dig som tipsar! Tyvärr har jag inte ens plats för dom hemma just nu och tyvärr så har jag bojkottat groupon, men TACK!!! för tipset!