onsdag, januari 18

Jag tänkte det skulle hjälpa att skriva av mig, men nej

Idag är jag så jävla förbannad på ungefär allting. Jag kastade till och med en grej i golvet förut i ren och skär frustration. Jag hatar PayPals företagssida för den är SÅ internet -94 långsam. Gör en sökning och gå och hämta en kaffe under tiden sidan tänker. Man blir fan automatutloggad pga inaktivitet innan den har hunnit tänka färdigt. Jo, det har hänt. På hatlistan idag står även: kundkontakt returhantering automatkontering bildresize design bakgrundsbilder banners Pär Ström Annica Dahlberg och Markus jävla Birro. De tre sista kan fullkomligt dra åt helvete med sina sjuka sjuka åsikter som de gärna framställer som fakta. En åsikt är inte och kommer aldrig bli fakta. Kvinnor och män är precis lika mycket värda. Kvinnor och män är lika dumma i huvet och lika smarta. Vi är lika kapabla till att göra saker och lika duktiga på att misslyckas. Och vi behöver ingen jävla sektgud. Jag vill inte ha gudtjänst i skolan jag vill inte ha morgonbön jag vill inte ha pådyvlad jävla idioti om nån övermakt som dödar bebisar när folket är dumma so you better be good! Hatar folk. Hatar mig. Hatar livet.

4 kommentarer:

Lena sa...

Åh, Pär Ström. Jag självantänder nästan när jag hör honom. Har funderat på att börja blogga bara för att kunna vädra mitt intensiva förakt för hans åsikter men är för lat. Och Birro, ja han är ju bara för pinsam. Huu! Hoppas du kommer på bättre tankar snart så att slutet på dagen blir bättre än starten..!

tiggerrr sa...

Jag är helt med dig i PayPal-hatet. Det tar mig fan en halv dag (okej inte helt, men alldeles för lång tid iaf) att söka upp en transaktion. Inte okej.

Pulber sa...

Näää: Älskar folk. Älskar dig. Älskar livet!

Linn sa...

Lena: Jag tycker du ska göra det. Starta en hatblogg. Det är så jävla renande att få gasta av sig lite. Och kvällen blev mkt bra. Jag fick asgarva, dricka vin och äta gött och ha en femtonminutersharang om hur jävligt livet var.

tiggerrr: Förstår inte hur dom som ändå är en så stor organisation med internet som grundstomme inte kan ha snabbare system. Helt bananas.

Pulber: ahmäh, gölle rå.