fredag, januari 20

Blah blah blah

På onsdag nästa vecka får jag min nya soffa berättade en automatisk Ikea-röst för mig förut. Bor. Du. På. Denhär. Gatan? Är. Du. Linn. Efternamn? Mycket rolig funktion fast jag var lite rädd för att den skulle göra en SJ och liksom inte uppfatta vad jag sa. (Vill. Du. Åka. Till. Katrineholm? Men NEJ förihelvete; KALMAR. Jag vill åka till KAL-MAR. Menade. Du: Kalix?) Ikväll ska jag laga fetaostpajjox utan salamin (sån där vegetarian på besök) och dricka vin. Jag har alvedonat mot plötslig huvudvärk och varit generellt duktig idag. Jag har smygberättat för folk att jag ska sluta fast jag inte får också. Tänker att dom ju inte direkt kan sparka mig. Okej, dåligt skämt. Men jallafall folket, idag får vi fredag. Jey på det.

2 kommentarer:

egoistiska egon sa...

Haha, var livrädd för den där rösten. Den tyckte för övrigt att vi bodde på åttonde våningen. Eh, nej?

Linn sa...

den är ju lite obehaglig, det måste man ge den. För övrigt, kan man muta Ikea-bärarna att ta bort gamla soffan också? Samt: visst bär dom in paketet till ens lägenhet?

tack för hjälp!