tisdag, januari 31

I den här takten har jag snart skövlat en egen regnskog

Dispatch estimate for these items: 2 Feb 2012

E. Smith, Jennifer; Hardcover; £5.90

Matson, Morgan; Paperback; £4.61

Halse Anderson, Laurie; Paperback; £4.61

Claude Izner; Paperback; £6.07

Niven, John; Paperback; £4.79

July, Miranda; Hardcover; £10.86

Oakes-Ash, Rachael; Paperback; £5.82

Green, John; Paperback; £5.31

Förutom Murder on the Eiffeltower som är vår bokcirkus!-bok och Miranda Julys It chooses you så är resten valda på titel only. Jag är sugen på chicklitslisk. En av dom kan dock vara en ätstörningsbok. Jag återkommer i frågan.

ps. OBS! Om ni har läst böckerna så vill jag inte veta ett dugg om dom. Tack på förhand! ds.

4 kommentarer:

tiggerrr sa...

Jag är också sjukt regnskogs-ovänlig, sitter och fingrar på min tredje Adlibrisbeställning på mindre än en månad. Folk föreslår att jag ska köpa en läsplatta istället, men jag vill inte. Jag vill ju ha känslan av boken! Inte att jag sitter framför datorn ännu mer än vad jag redan gör.

Linn sa...

Jag känner såhär: läsplatta kan dra åt helvete. Jag vill ha papper. Jag vill ha bok. Så känner jag.

Johan sa...

Läsplattor använder man väl bara för att titta på Youtube och Hemnet?

Linn sa...

Precis!