söndag, januari 29

Ibland är jag så himla charmig

Åh gud, flashbacksen från igår är inte nådiga. Som när jag stod och asså ni ba va gör den där jävla kärringen här? Asså så gammal är jag ju inte. Jallefall. Jag blir såhär helt stolt över att ni är så bra!-sluddrade till femtonåringarna i baren. Eventuellt var dom arton, I dunno. Eller när jag dansade på en stol. Uuuh. Eller när jag tyckte att sångaren i bandet var totally doable. Vilket jag berättade för hans exfru. Eller åh, när jag körde lambada och sån där grej när man går under ett jävla snöre precis innan vi gick hem. Uuuuuuuuuuuuuuuh.

4 kommentarer:

elsa sa...

Hahahaha. Snacka om hög igenkänningsfaktor.. underbart ju!

Anna sa...

Det verkar som om du hade riktigt kul!

Linn sa...

elsa: kände att jag ville bjuda på den.

Anna: Helt korrekt antaget. Det var fantastiskt.

Limpy sa...

Åh, så bra Linn!