tisdag, januari 3

En söt råtta faktiskt

Ibland känner jag att det är så jävla sjukt att man kan hitta kompisar på internet som sen visar sig vara liksom ännu bättre på riktigt och som dessutom blir ungefär en bästakompis. För ungefär varje gång jag hänger med Maria eller twittrar med Maria eller smsar med Maria eller wordfeudchattar med Maria (ja, vi är teknikberoende) så slutar det med att jag garvar mig själv till tårar. Och henne får jag ha i mitt liv på grund av internet. Ja, det finns ju en hel hög andra urfina människor som jag också får ha i mitt liv på grund av internet, men just idag är jag tacksam på grund av människan som precis liknade mig vid en liten råtta.

Och om ni också vill känna Maria så tar ni en titt här.

2 kommentarer:

Maria sa...

Men åh, här har jag ju missat värsta rara inlägget om mig ju! Och du var mycket exemplarisk på Ikea idag - snabb, tyst och inte i vägen. KRAM!

Linn sa...

Jag tänker att jag får följa med till Ikea fler gånger pga mitt exemplariska beteende.