torsdag, januari 26

Bloggen undrar

Eftersom jag nu har en stor stel vit kloss till soffa i mitt förut mysiga vardagsrum så är balansen mellan stort klumpigt matbord och liten söt soffa helt fucked. Plus: mitt hem ser ut som ett Ikea-hem all of a sudden. Det är hemskt. Således kollar jag nu på soffbord och lampor och har insett att jag i helgen måste få upp mina tavlor på väggen. Nu till mitt problem: jag har efter två års letande hittat ett soffbord jag vill ha. Det är ett Ilva-bord och dom har en webshop, so far so good. Förutom att dom har helt sinnessjuka fraktpriser där bara frakten är 138% av bordspriset. Ni förstår ju att det inte är okej nånstans. Dom svarar inte i kundservicetelefon och jag hittar ingen info på deras hemsida (redan här borde jag ju ge mig), men jag vill verkligen ha det här bordet. Är det möjligtvis nån här inne som vet om Ilva har en återförsäljare i Stockholm?

Tack på förhand!

Inga kommentarer: