lördag, december 31

Så går ett år och kommer inte åter

Alla ba gör årslistor och det är ju kul läsning och så tänkte jag att hey, nu när jag sitter här och dricker vin i min ensamhet så kanske det är ett ypperligt tillfälle att göra en egen? Sen kände jag att näe, jag orkar absolut inte gå igenom 1670 inlägg för att välja ut dom bästa så det blir ingen länkfest. Eller jo, nu blir det där ändå. Jag ger er Best of Linn 2011 edition.

Januari
Farmor rimmar. På riktigt, ni måste läsa min farmors genialitet.

Februari

Mars

April

Maj

Juni

Juli

Augusti

September

Oktober

November

December

5 kommentarer:

Johanna sa...

Hurra, mycket bra orkat!

Annika sa...

Gott nytt 2012 Linn.
Hoppas att det blir många glada miner.
Kramar

Bubbel sa...

Oj så ambitiöst - gott slut och gott nytt år! kram Bubbel

JJ sa...

Gott nytt 2012 vännen! May all your dreams come true och allt sånt där. Hoppas att det blir ett spännande år iaf!
Massa kramar

Linn sa...

Johanna: Tacktack. Det var ungefär 6.5 av 10 på jobbighetsskalan och är ungefär 1 av 10 på representativtskalan.

Annika:Detsamma till dig!

Bubbel: jag vet! Och tack detsamma!

JJ: Men dina också! Hoppas verkligen att ni kommer hitåt för gott snart. Jag är ursugen på att åka till London, men kan ju vänta tills ni har landat där. Puss!