lördag, december 17

Till morgonkaffet

Tänkte skriva nåt om blowjobs, men det blev så vulgärt och jag är ju en söt liten flicka så jag lät bli. Bra för er. Borde städa och handla och pynta och baka. Gör: sitter i soffan och läser skvaller och kollar på skidor. Funderar på att trycka en bok. Jag har fått tillbaka lässuget och fullkomligt plöjer böcker. Prozac Nation, How to be a woman, Nick and Norah's infinite playlist, Zlatan, Clean. Ja, en hög till faktiskt. Böcker va? Vilken grej det är ändå.

7 kommentarer:

Kerstin sa...

Fast så kan du ju inte skriva, nu undrar jag ju vad du skulle komma fram till ang. BJ:s?

Linn sa...

Eh uhm. Om det kanske hjälper med hostmedicin när man har, well, BJ:at och det i flera timmar efteråt känns helt slemmigt i halsen. Tänkte jag skriva om. Men det är ju clearly koko så det skrev jag inte.

Johan sa...

Läste "Funderar på att trycka en bok" och hann instinktivt tänka, fan vad kul med bokutgivning.

Linn sa...

Haha. Ja, det hade ju varit trevligt, men jag tror inte riktigt jag är så bra.

Johan sa...

Åjo. Jag hade reflexköpt en hel hög.

Linn sa...

Jag kan skriva en åt dig enbart bara för att du säger så gölliga grejer.

Johan sa...

Oh, en world exclusive book by Linn. Det vore något att visa upp för potentiella barn och barnbarn.