onsdag, december 7

Ja, jag tjatar om mina kompisar men det är bara för att dom är väldigt bra

Varje gång jag träffar Sofia känner jag att shit, vilken person jag sitter här mittemot! Förutom att vi har himla roligt så är hon så himla smart och öppen. Och den blandningen gör att jag känner att jag måste tänka till och vrida och vända och våga. Att träffa Sofia är som att få en privatkväll med en terapeut och det menar jag verkligen bara på det bästa sättet. Det är en lyx är vad jag menar. Och innan ni springer iväg och tror att jag utnyttjar henne och att vi bara pratar mig mig mig så vill jag stoppa er. Det handlar inte ens om att prata om mig. Det handlar om att saker hon säger får mig att fundera och vilja bli bättre verkligare smartare. Det och tusen saker till gör att jag är så himla glad att vi hittade varandra.

1 kommentar:

Sofia sa...

Det här är kanske det finaste jag hört. Och att säga "det samma" skulle vara så himla torrt men alltså DET SAMMA! Så himla glad!