fredag, december 30

Hoppas det inte är några barn där

Om man sätter en bib i handen på mig när jag inte har druckit alkohol på tio dagar så kommer den gå åt. Det är en lärdom vi kan dra av igår. Inatt vaknade jag och skulle gå på toaletten och höll på att svimma så jag fick lägga mig på golvet med fötterna upp mot väggen och kallsvettas pärlor på armarna tills det gick över. Jag hoppas verkligen att det är alkoholrelaterat, annars måste jag bli orolig och det vill jag inte. Idag är jag iallafall bakfull. (Nähe?) Jag är bakfull och har druckit tusen koppar kaffe och ska snart åka till Ikea med min bästabästa.

5 kommentarer:

Johanna sa...

Skickar dig the best of luck. Ikea bakfull? - oh lord.

Christel sa...

Hittade just hit och har läst tillbaka lite och måste bara säga det: älskart! Du skriver helt underbart. Please never stop!

Linn sa...

Johanna; Nejnej, alltså jag ÄLSKAR Ikea. Är hellre på Ikea än på ett spa faktiskt.

Christel: när du säger så fina saker kan jag ju inte direkt sluta.

Jessica sa...

Läste först "Hoppas det inte blev några barn där". Hehe.

Linn sa...

Jessica: ja, det kan man ju verkligen hoppas. undra om det finns nåt ikea-barn? Ba "min unge heter Billy...eftersom vi gjorde honom på bokhylleavdelningen på Ikea". Hade varit loligt.