tisdag, december 6

Lika förvånande varje gång faktiskt (TMI)

Eh, jag har ingen porrsamling. Det var ett skämt bara. Känner att jag måste klargöra det innan jag kan fortsätta med vad jag egentligen skulle säga nu. Så.

Varje månad blir jag: grinig ledsen uppsvälld vrålkåt hungrig sugen. Varje månad kommer det som en SURPRISE! att jag får mens. Ska vi prata om det eller? Jag fick mens när jag var tretton. Nu är jag tjugoåtta. Vi pratar alltså om femton år, tolv månader per år, alltså i runda slängar etthundraåttio gånger som ovan händelseförlopp har inträffat. Man kan ju tycka att jag borde ha förstått tecknen by now, men nej.

6 kommentarer:

egoistiska egon sa...

haha. hear hear!

It's all gonna be fine sa...

Ameh gud jag är EXAKT likadan. Varje månad: mäh! Varför har jag så ont i ryggen/magen? Varför har jag finnar helt plötsligt?

Well, duh.

anna sa...

Skaffa appen period tracker lite om du har iphone. Löves it! Var exakt likadan som du, men nu har jag bl.a. fått reda på att jag har sjukt regelbunden mens tydligen (det har jag säkerligen haft hela tiden, har bara haft noll koll). Man får reda på massa sköj som när man har ägglossning t.ex. (och då blir åtminstone jag tydligen lite extra rowdy).

Linn sa...

jag hade den. Men jag har extremt regelbunden mens så det finns inga surprisemoment i det öht. Ändå fattar inte min hjärna nånting.

Elsa sa...

Igenkänningsfaktorn på den. Var hög. Och jag blir så himla irriterad varje gång, att man ska bli extra kåt när man har mens. Gillar inte mens-sex :(

Linn sa...

Men ganska skönt att jag inte är ensam ändå.