fredag, december 2

Är ett vinskrälle faktiskt. I säng nu, men tog lite fel på dagar så jag trodde att idag var onsdag. Men vem har koll på sånt liksom? Har iallafall inte packat inför helgen med Maria i stugan, men tänker raggsockar, tights och nån form av sopsäcksliknande kläder. Och lite mera vin (i love vin). Och kanske en tandborste och lite barnlekar, men hey, sist jag var där funkade det ju att utrota djur så jag kör väl på det igen helt enkelt. Ska bli fantastiskt jävla mysigt att få sitta i en soffa och titta på brasan och prata med en av dom bästa jag vet. Och sjukt välbehövligt att leka med ungar. Det var alldeles för länge sen. Men först sova.

2 kommentarer:

Fifi sa...

Herre gud, jag har ju ingen vigselring! Vi skaffade inga innan vår hemliga vigsel i våras eftersom jag var preggo och hade fått för mig att mina fingrar var svullna och sen har det inte blivit av...

Linn sa...

Gå och skaffa pronto!