torsdag, december 8

Är jag inte göllig så säg?

Eftersom jag är lite sådär lagom självgod så roar jag mig med att gå omkring och säga Alla borde ha en Linn! med pigg stämma lite titt som tätt om dagarna. När jag hämtar kaffe åt min kollega Alla borde ha en Linn! eller när jag säger nåt roligt skämt i lunchrummet Alltså alla borde ha en Linn! Ibland varierar jag mig och säger istället Gud vad nån borde vara kär i mig! också. Typ när jag lagar mat eller när jag har städat eller när jag ger bort saker. Typ då kan jag ju tycka att det är JÄTTE_KONSTIGT att ingen är vidare kär i mig.

3 kommentarer:

Peppe sa...

jag ska börja använda det.

Linn sa...

Do its. Alltså sprid ordet: "Alla borde ha en Linn!".

The world according to Elsa sa...

Ja, VARFÖR är ingen kär i dig? Det vägrar jag tro på :)