torsdag, januari 15

Om jag hade tio miljoner

så skulle jag köpa den här lägenheten, inredning och allt och sen skulle jag bara leva mitt liv med att instagramma perfekta hembilder hela tiden. Och nej, jag håller inte på att kolla på lägenheten nu, men jag fick ett nyhetsbrev om en väggfärg som nån i nån blogg hade använt och i den bloggen fanns det en länk till lägenheten. Så, det var en waste av trettio sekunder av ert liv, varsågoda. This person ska nu återgå till att jobba och ringa i säljklockan. Pling pling!

7 kommentarer:

Alltfinnsredan sa...

Ähmen ORKAR INTE, jag måste bo där? Och aldrig mer lämna hemmet? Alla är välkomna, jag tar emot i kaftan och går bara runt och är mysig och bjuder på vin?

Linn sa...

Kan vi inte slå våra googlingshuvuden ihop och ta reda på vem som bor där? Jag MÅSTE få veta vem som är så perfekt?

Lisa sa...

Åhmenherregudihimlen. Vad fint.

Johanna sa...

Men herreguuud, blir galen. Inget kommer nånsin kännas bra nog efter detta.

Dock: det lilla badrummet (det utan badkar) var ju rätt trökigt? Kan vi inte klamra oss fast vid det?

Camilla sa...

.. Och hallen utan förvaring..
... Och övervåningen för pygméer (fast det kanske beror på vidvinkelfotandet..)
Fokuserar på det..

Linn sa...

Alltfinnsredan: har googlat upp vilka som bor där nu.

Lisa: Jag VET! Så jobbigt att den lägenheten existerar.

Johanna och Camilla: *klamrar*

Emma Danielsson sa...

intresseklubben kan skriva upp att jag i min ungdom spenderat många folkölsfyllor i både tornrummet och nere i hobbylokalen. en kompis bodde i samma hus. vet dock inte om det drar ner eller trissar upp priset, eh.