fredag, januari 30

Jag var och pratade med en florist på lunchen (min florist? Får jag säga det nu? Har alltid velat säga min florist) om blommor till bröllopet. Hon fattade vad jag menade. Kanske inte så svårt eftersom jag visade pinterestbilder på exakt vad jag vill ha och var typ ähmen vi lägger lite blommor i kvistar i små vaser bara, det är inte så jävla noga men men. Vill vi så har vi numera en plan för blommor på bröllopet. Sen kollade jag lite på aliexpress och etsy efter små vaser och lite annat bös och sen fick jag panik över att det finns så mycket att titta på och jag är på jobbet och min lunchrast tog slut så jag stängde ner och jobbade lite istället. Är det ens roligt att höra om bröllopsplanering när jag inte berättar om detaljerna? Jag kan lova att berätta allt om alla detaljer efter bröllopet, okej? Vi kan ha frågestund och göra en tipslista och länka till massa bra ställen och sånt. Här är en länk till min pinterest iallafall. Alltid nåt.

Ikväll kommer min kompis från Markaryd och jag ska göra en chili och ta helg kanske klockan tre och åka och handla och städa och götta mig. ÅH! Ska lyxa till det med att åka till Ica Liljeholmen (smiley med hjärtögon).

Inga kommentarer: