fredag, januari 23

Jag tror att jag kanske måste börja med en sån där pms-app för igår var jag Så Jävla Sur på Andreas för egentligen ingenting. (Och jag gör annat än att vara sur på honom och vi gör annat än att bråka, men hur kul är det att skriva om vår pluttiga vardag?) Jag fattade inte att jag var inloggad på hans facebook och utan att fatta det råkade jag kolla ett nytt meddelande som var från en kompis till mig till honom, och inte till mig. Helt oavsiktligt, men han blev helt kränkt och jag tyckte att han var en jävla tönt. Vi satt i varsitt rum och tjurade resten av kvällen och sen somnade jag ifrån surheten. Det var en värd kväll. Idag åkte han på nån form av manshelg och min bästis kommer och vi ska fira en annan bästis födelsedag och sen ägna resten av helgen åt att prata bröllop, hennes och mitt. Ingen fattar hur kul det är att prata bröllop förutom folk som också ska gifta sig.

1 kommentar:

Sofia sa...

Men göre ba. Mitt liv har blivit så jäkla mycket enklare med mens-app. Har ju tydligen ägglossnings-pms, visste inte det innan, trodde det var djupaste hjärtat som lite då och då talade sanning och sa att ALLT ÄR SKIT. Öppnar jag min app då säger den nio gånger av tio "11 dagar kvar till mens". SÅÅ skönt att få klarhet, I tell you. (Även om allt fortfarande KÄNNS som skit, men jallafall).