tisdag, januari 20

Dagens lulz, som kidsen tydligen säger (kommer tyvärr inte ihåg källan till "alla kids av idag jagar lulz" men nån sa det nån gång, okej?)

Okej, är ni beredda på att skratta och vilja skrika rakt ut samtidigt? Om inte Birros ansökan till partiledare visade vad för människor KD lockar till sig så kanske mannen som är emot gratis frukt i skolor av ideologiska skäl gör det. Han är emot frukt (tankepaus) av IDEOLOGISKA SKÄL. Alltså det är så roligt. Och sjukt. Och roligt. Och galet.

5 kommentarer:

Cinderalley sa...

Alltså?!! Det här är nog det dummaste jag någonsin läst. Finns det inga som helst kriterier för vad som får publiceras på SVT opinion?

Johanna sa...

Men vad i helvete? Alltså jag dör lite. Mänskligheten, det här går inte längre.

Åsa sa...

Tänk, nästan varje dag blir jag förvånad över att det finns folk till allt. Att man inte slutar förvånas någon gång?

Apropå källan på kidsen och lulz, kan det vara DNs artikel i helgen om Anonymous-nätverket? Där var iallafall första gången jag såg det. :-)

Linn sa...

Johanna: Jag vet. Vill vara emoji-apan.

Åsa: Ja! Det var det ju! Världens konstigaste artikel?

Matilda sa...

Alltså?! Hahahhahaha! Det där var bland det dummaste jag läst.
Och logiken? Va? Varför skulle det vara dyrare för skolan att köpa frukt till exempel?

Ja, herregud. Det är allt jag kan säga.