onsdag, januari 14

Fanns det ett tema för vårt bröllop skulle det vara äsch, det är inte så jävla noga ta nåt nu då bestäm dig det blir bra

Stressade genom stan för att lite random rycka åt oss kuvert som inte ens fanns i tillräcklig mängd och sen fylla upp med andra, rätt fula, med tanken det är ändå ingen som kommer se nån annans kuvert. Jag var sjukt sur hela vägen för jag var 1) hungrig och 2) sjukt stressad så jag tvingade Andreas att köpa mat, laga mat och dessutom gå och hämta min mobil som jag glömde i bilen. Eller okej, han erbjöd sig, men det var ju inte direkt som att jag var lite blygsamt tveksam. Jag ba ja ja JA! Men GÅ nu då! Sen skrev jag alla adresser på "mina" inbjudningar och var helt mallig och så kommer han och sätter sig OCH SKRIVER SÅ MYCKET SNYGGARE ÄN MIG. Jag är helt förstörd nu för att jag var tvungen att hetsa när jag hade kunnat leja bort jobbet, och ja jag är lite ytlig men jag vill att kuverten ska vara lika fina som insidan. Aja, nu har jag jobbat och lyssnat på bröllopslåtslistan och blivit ännu mer säker på min favvo som jag hittade igår.

Inga kommentarer: