fredag, januari 9

Nån som känner igen sig? Bara jag som är knäpp?

Det här med att jag verkligen känner ett starkt motstånd mot att sova bredvid Andreas när jag är sur på honom och han envisas med att somna innan jag har surar klart? Jag känner att det är oerhört orättvist. Ligger jag i sängen bredvid är jag vaken för att jag är arg för att han har mage att somna när jag ju är arg och ligger jag i soffan i vardagsrummet så är jag vaken för att jag är arg för att jag är vaken i sovrummet för att han har mage att somna när jag är arg och inte kan vara den som lägger sig nån annanstans. Sen blir jag arg för att jag är arg för att jag är vaken och det är orättvist att jag måste förlora nattsömn när det obviously är han som är dum. Dock: kan inte sluta sura och låta honom vinna för att få sova ordentligt. Vilket såklart också gör mig arg. Är således trött och sur och framförallt vaken. Hatar livet.

2 kommentarer:

Alltfinnsredan sa...

Ok, nu var det ju ett tag sedan jag behövde hantera sånt här men RELATE. Fint av dig ändå att inte gå på toa HÖGT, stampa med hårda små hälar HÖGT och spola vatten samt sucka HÖGT under tiden. Gärna kasta dig lite fram och tillbaka i sängen också. Wonder why I´m single liksom..

Linn sa...

Eh, who said I didn't do that OCKSÅ?