måndag, januari 26

Jaha, så gick det en helg då. Det var ju trevligt. I fredags gick jag på strategin bara drinkar och drack således enbart drinkar och shots, dansade oavbrutet i tre timmar, avbröt ett bråk och skrek JAG HATAR FAN ALLA MÄN rakt ut. Jag kanske inte hatar alla män, men män som kollektiv grupp borde verkligen gå flertalet kurser i sociala koder och beteenden samt KBT för att komma över sin självkänslehybris. Här är en liten crash course: Utan ögonkontakt, ingen interaktion. En ryggtavla och en handflata som flyttar på dig betyder inte, motsatt vad som verkar tros, att en är välkommen, snarare tvärtom. Aja, det om det. Det var jävligt mysigt i helgen och jag känner mig helt lugn och fluffig. Igår käkade min kompis och jag brunch på stället där jag (vi) ska gifta oss och det kommer bli så himla bra allting. Och jag provade min klänning igen och den känns också bra, fast jag måste sy om underklänningen och/eller sy upp en ny och fästa axlarna/ärmarna på nåt sätt så att de inte åker ner, men i övrigt: kommer bli fint. Hur har ni haft det?

2 kommentarer:

Alltfinnsredan sa...

Vi måste prata mer om detta bråk?

Linn sa...

Haha, alltså det var inte i bråket jag skrek rakt ut. Jag skrek det lite senare under kvällen efter att ha varit tvungen att parera ytterligare en man i kostym och ful slips. Men ja, klart vi ska prata mer om det!