fredag, augusti 31

Jag tänker höst. Jag tänker färgglatt. Jag tänker så god mat så man dör.

Jag måste berätta att det har skett ett mirakel; för första gången sedan jag var runt tolv har jag sedan jag kom hem bråkat med mamma/pappa noll gånger. Istället har jag och mamma fnittrat så mamma höll på att köra av vägen. Sen gjorde hon älgfärsbiffar med kantarellsås och jordärtskocksmos. Dog matdöden så till den grad att jag fick gå och lägga mig i soffan och kolla på ett inspelat program av Ernst medan mapa satt och skrattade i köket. Måste skaffa en sån där inspelningsgrej i teven, fy fan vad det är bra. Man ba reklam *spolaspolaspola*.

Den senaste timman har jag spenderat genom att raida internet på festteman. Internet hade inga bra idéer alls innan jag kom på att jag kunde kolla bröllopsfestsidor istället. Har nu mentalt planerat mammas födelsedagsfest samt påbörjat planeringen av min 30-årsfest som ska gå av stapeln i november. Nästa år. Såna här dagar vill jag ta första bästa snubbe bara för att få planera ett bröllop också. Mmm...planera.

Inga kommentarer: