onsdag, augusti 29

Varning för skryt

Idag hade vi styrelsemöte. Allting jag har jobbat för de senaste veckorna skulle upp på bordet och ja, jag var nervös. Nervös och så hade jag såklart tagit ut förlusten i förskott och nästangrinat till pappa i telefon tänk om jag början grina pappa? Tänk om dom ba näru det här klarar du inte av. Pappa ba du har mitt blod. Du kommer inte grina. Och ta lagom med skit, sen sätter du ner foten, kort och koncist.

Jag behövde inte sätta ner foten. Jag fick asmycket hjälp, asmycket stöd och ett officiellt tack.

Ba mkej, ska sluta tänka worst case. Samt köpa nåt fint till mamma och pappa när jag åker hem på fredag för att dom alltid alltid alltid tror på mig.

9 kommentarer:

Den där Andreas sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Den där Andreas sa...

Men nu har du gjort dig mer än förtjänt av ledighet. Nu har du presenterat och gjort bra ifrån dig. Nu ska du ha belöningen.

Colombialiv sa...

GRATTIS! Och heja!

Sofia sa...

Du mkt bra person. Som jag saknar lite. Kan vi lösa det?

Omomigen sa...

Du ser, du vände det till nåt bra. Helt själv. Puss!

Linn sa...

Andreas: jo, det tycker jag också. Ska ta igen mig ordentligt i helgen och se till att få lagom ledigt under hösten.

Colombialiv: tack! Och Tack!

Sofia: men right back at ya! Har tänkt på dig cirka varje dag. Nästa vecka? Typ torsdag?

Omomigen: puss!

Sofia sa...

Bokat! Hörs under veckan!

Den där Andreas sa...

Bra. Då ska jag inte behöva oroa mig för att du arbetar slut dig.

Linn sa...

Sofia: yes!

Andreas: Nejdå, jag är rätt bra på att ta hand om mig mellan varven också.