söndag, augusti 26

Snor en lista till

Vad har du på dig?
Strumpbyxor, svart kjol och en orange oversize-tröja.
Hur mår du?
Jag vet inte...sådär? Lite orolig för att jag ska bränna ut mig. Det piper i öronen, jag är aldrig hungrig och min puls är hög.
Vad önskar du just nu?
Två veckor ledigt.
Vad har du ätit idag?
Ett glas apelsinjuice, en leverpastejsmacka, tre skedar blåbär, en avokado, två kantarellmackor, två koppar kaffe.
Vad ska du göra ikväll?
Försöka varva ned och gärna somna i tid.
Vad ska du göra imorrn?
Jobba. Tvätta en maskin akuttvätt.
Vem saknar du?
Gustav
Senaste köp?

Tidningen Modern psykologi och en påse godis som jag sen åt tre bitar av och gav bort. Är verkligen inte en godisperson.
Vad grät du senast åt?
Kommer inte ihåg, men förmodligen åt att jag var ensam och att det var synd om mig.
Vem sov du senast med?
Bra fråga. Kommer ej ihåg? Gustav?
Vad läser du just nu?
Ingenting. Modern psykologi.
Senast sedda film?
Iron man 2.
Vilken svordom använder du mest? Fitta eller kuk. Är väldigt jämlik i det faktiskt.
Vem var den senaste som ringde dig? Nån kundtjänsttant från Ikea om ett par kuddar jag fortfarande inte har lämnat tillbaka. Innan det var det nog mamma eller Lisa.
Har du dejtat någon av en annan religion?
En katolik tror jag, fast han var nog mest det för hans föräldrar var det. Annars nej.
Senast 3 inkomna sms?
"Förstår!! Ingen fara! Jobba på så hörs vi i veckan!"
"Nästa vecka it is. Då har jag flyttat och kan bjuda på middag hemma. HOS MIG. Äntligen! Puss"
"Någon form av barnbil... Vet ej... Den stod stilla."
Vad stod de i ditt senaste skickade sms?
“Hej! Alltså jag vet inte riktigt. Jag får så sjukt mycket gjort just nu så jag kanske stannar och gör så mycket jag orkar idag. Vill gärna ses också, men känner mig så himla stressad över typ allt på jobbet. "
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet?
Ekonomi och/eller massage 30p
Vilken är din favoritlukt?
Första höstdagen.
Vad är du rädd för?
Små djur, höjder, sjukdomar, utbrändhet.
En person du tycker är snygg?
Edward Norton.
Blir du lätt svartsjuk?
Nej.
Din favoritkaraktär ur en serie?
Det står hårt mellan Ari Gold/Harvey Specter/Juice. Jag gillar tough guys tydligen.
Vem skrev senast åt dig på facebookchatten?
Emma tror jag.
Vilket språk hade du velat lära dig? Inget. Orkar inte trycka in en grej till i huvudet. Är nöjd med att jag pratar engelska som en infödd.
Vad för sorts killar faller du för?
Såna som är way utanför min liga.
Vart vill du åka just nu?
Till Åland på terapi.
Vad önskar du dig i födelsedagspresent?
En dyr klocka.

(snodd av Bagy)

Inga kommentarer: