torsdag, augusti 30

Imorgon ska jag jobba i två timmar och sen är det HEEEEEELG tills på tisdag

Det känns som om nån har kört över mig med en ångvält, fast på det bra sättet. Okej, förut efter lunch fick jag skakningar, yrsel och hjärtklappning men nu är alles gut. Ikväll ska jag dricka vin och jag funderar på att tjuvröka fast jag egentligen har slutat bara för att i'm worth it. Jag kommer förmodligen bli full genom att lukta på vinet, men det är också okej. Jag ska ändå "bara" ha ett avslutningssamtal med vår sommarvikarie imorgon och sen ska jag åka till centralen och sen ska jag ÅKA HEM TILL MAMI OCH PAPI. Jag längtar så jag nästan dör. Det har jag nog ärvt av mamma, som förövrigt ringde häromdagen  för jag längtar så mycket så det kom en tår förut och då hånskrattade din pappa, Linn. Klart han gjorde. Mannen som under alla gråtvänliga ögonblick slänger upp pekfingret mot ögat och skriker No tears! No tears! har väl ingen mercy för längt? Fast han längtar också. Egentligen.

Fy fan vad jag ska frossa i naturporr i trädgården i helgen. Det och ligga i nån form av soffa med nån form av bok och ba passa upp mig, minions.

Inga kommentarer: