fredag, augusti 31

Åka tåg och lyssna på country (ja, country. Country är gulltufft, try it) gör under för stressnivån i kroppen. Jag vet att jag har jobbat för mycket, att jag kommer gå sönder på sikt om jag fortsätter, men det är det som är så fint med stället jag jobbar på; det är självklart att jag ska få varva ner nu. Mina kollegor + chefen ba gå hem! Ta en massage! Ta hand om dig. Så himla mycket omtanke. Fattar inte hur dom som jobbar 12 timmar om dagen för Karriären i en hård miljö klarar sig. Jag hade gått sönder. Nu får jag utrymme att både jobba hårt OCH vara en person som generellt har det ganska kul och mysigt. Det är fint.

Räknar med att må bättre än okej när den här helgen är över. Räknar med att få tillbaka skrattet i ögonen. Räknar med att ha andats ner i magen ut i armarna upp i huvudet.

Det blir bra det här, folket. Det blir bra.

1 kommentar:

Anonym sa...

Men hallå! Country, har försökt så länge med denna genre men lyckas inte riktigt. Alla skivor innehåller förr eller senare pålagda handklapp och då dör jag. Tips tack...

/D