tisdag, augusti 14

Okej hejdå puss puss

Japp, så har jag precis bititihoptändernabråkat med min mamma på telefon. Det finns fan ingen som kan låta så misstrogen som min mamma. Ja, meeen så illa är det väl inte, Linn? Man ba JO DET ÄR DET! VARFÖR TROR DU INTE PÅ MIG? och kanske lite DU ÄR MIN MAMMA DU SKA ALLTID HÅLLA MED MIG. Sen började hon grina för att jag inte har planerat in att hon ska komma upp nästa vecka och därmed är elak trots att hon inte har yppat en ord om det tidigare. Man ba mmm, kommer DU? Ja, men då tar jag och struntar i alla andra jag har planer med då. Såatte, den här dagen är verkligen highlife.

2 kommentarer:

Jojjo sa...

Ingen kan väl ge en så dåligt samvete som mammor? Särskilt när de är sjuka och man är livrädd för att inte ha dem kvar (har också varit där).

Emma Esteban sa...

Mammor=utan tvekan bäst på dåligt samvete.