måndag, augusti 27

Böcker! Böcker! Här var det böcker!

Var bara så himla sugen på att köpa böcker tidigare ikväll så jag ba gjordere. Jag tror att det kan vara min bästa order EVER faktiskt.


This Is How You Lose Her
Diaz, Junot; Paperback

Ugly Shy Girl
Dockrill, Laura; Paperback

The Murder of Halland
Juul, Pia; Paperback

The Woman Who Dived into the Heart of the World
Sabina Berman; Paperback

Various Pets Alive and Dead
Lewycka, Marina; Paperback

Socks Are Not Enough
Lowery, Mark; Paperback

Birds Without Wings
de Bernieres, Louis; Paperback

The Prisoner of Heaven
Zafon, Carlos Ruiz; Hardcover

Gold
Cleave, Chris; Hardcover

7 kommentarer:

Limpy sa...

Skulle inte du kunna öppna ett bibliotek?

Linn sa...

Men det är så jobbigt att administrera alla påminnelseavgifter bara.

Jojjo sa...

NEJ LINN! Du får inte göra sådär när jag precis bestämt mig för att inte köpa fler böcker inför hösten! Jag VET ju att dina boktips brukar vara helt fantastiska. Inte ok!

Linn sa...

Det är ju ingen rekommendation än eftersom jag inte har läst dom. Dom kanske är skräp?

Jojjo sa...

Sant, tack. Där räddade du mig från impulsshopping!

Bubbel sa...

Åh - tack för att du delar med dig! Håller precis på att avsluta "Vindens skugga" av Carlos Ruiz Zafon och har blivit en smula besatt tror jag...;)

Linn sa...

Bubbel: Jag ÄLSKAR honom. Har haft en liten paus nu ett tag och är så himla sugen på att läsa hans stilistik nu igen.