onsdag, augusti 8

Arga ekonomen

Han i Arga Snickaren som säger att ALLTING SKA LÄGGAS TILLBAKA PÅ SIN PLATS NÄR MAN HAR ANVÄNT DET!? Jag är han, fast med tuttar och gällande papper istället för tumstockar. Eller nej, jag är han när det gäller allting. For example; jag har ju rätt många strängar på min lyra just nu och eftersom det blir lite kaoz då så ser mitt skrivbord ut som om nån kastat upp samtliga papper i luften och bara låtit dom landa. Idag har jag städat. Sorterat papper. Skickat det som behöver skickas och OH MY GOD! Stressnivån gick från illrött till nånstans runt ljusgulgrön.

Obs folket! Gäller även hemma, framförallt i köket. Gud, rörigt i köket får mitt huvud att gå in i complete meltdown mode.

2 kommentarer:

Food According to Elsa sa...

Men eller hur. Rena och tomma köksbänkar och köksbord gör mig peaceful. Mitt problem är dock att jag ändå bara tar tag i det, ptja låt säga 50 % av gångerna? VAD ÄR DET SOM ÄR SÅ SVÅRT?

Linn sa...

JAG VET INTE. Skämt åsido, det är inte så svårt. Jag gör nog rent 99% av alla gånger direkt faktiskt. Till och med när jag är på fyllan.