tisdag, augusti 7

Teenage revival

Det här att jag har fått total hangup på en kille jag kände när jag var tonåring? Ska vi prata om det lite? Kan vi till exempel prata om hur normalt det är att scanna dennes facebook säg, dagligen? Samt typ dö av wantz vid ny bild? Okej, jag överdriver men jag är lite besatt. Plus han har alltid varit snygg och typ världens snällaste, men nu är han VRÅLHET. Kan vi prata lite om varför jag har en hangup på en kille som jag inte har pratat med sen kanske 2009 och som bor cirka 40 mil härifrån? Kära bullen, hur onormal är jag?

4 kommentarer:

saga sa...

ah, helt lagom onormal skulle jag säga, jag har en hangup på nån jag inte träffat sen slutet på 90-talet och bor på andra sidan jorden typ... vad ska man göra :)(gruppterapi på den?)

Linn sa...

ja, det är väl gruppterapi som är grejen. Vi får väl börja ha nån chatversion på söndagseftermiddagar och älta våra tonårsjag eller nåt.

furysorrowlove sa...

Hangup, vad är det? Öööööhhh... Jag är en stalker ibland. BARA IBLAND OKEJ??? Eller ngt... herregud. Stalka på, det är helt (o)normalt!

saga sa...

haha, vilket höstprojekt! men vad ska man göra i brist på annat, det är ju typ slut på singelkillar i den här stan.