torsdag, september 6

Som en helt vanlig torsdg

Vaknade. Gick till jobbet. Jobbade. Gick hem. Gjorde lunch/åt lunch. Tog bussen till möte. Hade möte utomhus i solen i tre timmar. Ringde min kompis som fått nytt jobb och bjöd in mig själv. Gick hem. Låg i soffan och gjorde ingenting. Micrade middagen. Åkte buss till min kompis. Började läsa Mark Lowerys Socks are not enough och fnissade högt redan på andra sidan. Kom till kompis plus syskon. Lade balkongtrall med lillebror i familjen. Drack champagne, äkta vara. Skrattade tills jag blev helt röd i ansiktet. Tog bussen hem. Lade mig i soffan och sträckläste färdigt boken. Nu ska jag sova.

6 kommentarer:

Bubbel sa...

Låter som en toppentorsdag! :)

Bubbel sa...

Låter som en toppentorsdag! :)

Linn sa...

Bubbel: det var det!

tiggerrr sa...

Har beställt boken (tillsammans med en hoper andra gottebitar) nu. Ser fram emot att fnissa jag med!

Johanna sa...

Läste du ut hela boken mitt på en så späckad dag? Snabbt jobbat!

Linn sa...

Tiggerrr: åh, hoppas du gillar! Jag blir alltid nervös av att tipsa om böcker, för tänk om nån inte gillar? *ängslig*

johanna: den är lättläst som fan. Och jag läser sjukt fort.