söndag, september 9

Linn - Baksmällan 1-0

Igår var det korv och corona-fest. Jag drack i och för sig mest vin, men jag ställde upp på korvdelen. Alla hade cirka 1/2 kvm golvyta var och det var askul, hjärterumstjärterum osv. Sen dansade jag så mycket på Stockholms-Stadt så jag missade Tomas Brolin, Thomas Bodström och Gert Fylking, men jag känner att det inte gör så mycket. Idag har jag varit omgiven av så himla många av mina favoriter här i världen så jag tror att mitt hjärta har morphats till nån form av fluff. Vi har varit reklamidén av urbana unga människor och suttit invirade i filtar och blåst såpbubblor i motljus och en lunch för tre blev på fem minuter en lunch för fem och när en gick kom en annan. Jag har gjort mitt bästa för att övertyga alla att country är the new black och den senaste timman har jag legat med benen över ett armstöd och taket fullt av stearinljusfladder och skrattat mig hes åt countrytexter.

Livet vissa dagar alltså. Livet levererar.

1 kommentar:

Bubbel sa...

Härligt - såna dagar behövs! :)