fredag, september 7

Att vara lite mer solvent än innan

Okej så nu har jag fått min lägenhet värderad. Är lika delar glad för utfallet av värderingen som att mäklaren var SKITSNYGG och ASROLIG. Var såhär nära att fråga om han var singel och sen bjuda ut honom på öl, men jag är för feg för sånt. Plus ett sånt kap ba MÅSTE ha partner. Gud vad ego av mig att bara anta att han gillar tjejer. Han kanske gillar killar, vad vet jag.

HAHA! Googlade precis mäklarkontoret (ja? och?) och han har en bror som ser EXAKT likadan ut. Känner: BINGO! Tyvärr kunde jag inte googla mer än så då han har ett sånt där ogooglingsbart namn. Om det känner jag: mycket trist.

Okej, måste jobba. Herrå.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hette han möjligtvis Eriksen i efternamn?

Ellet sa...

Det är verkligen jättetråkigt med folk som inte går att googla, haha. Typ Mikael Andersson. Ja, det finns elvahundra bara i västergötland liksom. Tss. Folk borde veta bättre.

Linn sa...

Anonym: nej. Och Eriksen är inte ogooglingsbart. Eriksson däremot.

Ellet: Förjävligt känner jag. Borde tvinga folk att heta unika namn. Månstråhle och sånt.