måndag, september 3

Har paxat tv:n från tevehitler aka mamma kl 21

Mamma har bakat fula, men ganska goda (2 asgoda, 1 äcklig) kakor och jag har legat i kökssoffan och tittat på, enbart assisterat med att slå ihjäl en geting lite då och då. Jag har även 1) läst bok 2) varit på mormors grav och 3) fikat hos morfar. Det har varit mycket avkopplande. På vägen hem fick vi bevittna hur en tjej åkte dit för fortkörning genom att råka köra om motorcykelpolisen framför oss. Jag var #teamrättåthenne och mamma var #teamstackars. Hon är lite gulligare än mig kan man säga.

Imorn börjar jag jobba igen och det känns asjobbigt. Vill inte åka härifrån. Det är SÅ FINT här och jag längtar lite efter småstaden faktiskt. Fick en kanske ska flytta hit-känsla förut i bilen med solen i ögonen och röda lador på ängar i horisonten. Det går väl över snart, hoppas jag. Laterz!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Se-ri-öööst! Du skriver så bra och är så rolig! Tack för det!

Peace out!

Linn sa...

Men ser-i-öst, TACK! Du gjorde min dag.