tisdag, september 18

Så gör vi världen lite lite lite bättre samtidigt

Kan vi inte bara komma överens om att vi slutar låtsas kunna saker och bara erkänner våra shortcomings? För det första så är det mycket enklare att lösa problem när de faktiskt är aktuella istället för i efterhand och för det andra så innebär skjuta från höften oftast att slutpersonen får ett ännu sämre intryck än om vi bara hade sagt jag vet inte riktigt, men jag tar reda på det och återkommer inom x tid. Samt: för guds skull peoples, säg i-fucking-från. Nej, jag kan inte det. Nej, jag vill inte det. Nej, jag hinner inte det. En av mina topp-tre-hatsaker är att få ett ja som egentligen är ett nej. Det, och folk som inte fäller ner toalocket eller gör skidbackar i osten.

1 kommentar:

Jojjo sa...

Gillar heller inte folk som lägger hela sin hand på osten som alla ska äta ifrån när de skär ost. Alltså man behöver inte trycka hela handflatan i osten, faktiskt.