torsdag, september 27

Åtta fakta jag kanske borde hålla käften om egentligen

Nostalgifabriken har gett mig en rolig lista att göra, eller ja hon bad mig lista åtta fakta om mig själv och skicka vidare och eftersom jag gillar fakta samt att få reda på hemligheter om andra så tänker jag vara jobbig och skicka vidare. Sen. När vi har pratat färdigt om mig.
Ett)
Jag går på riktigt omkring och tror att jag är liiite smartare än många andra.
Två)
Jag duschar för att sociala normer gör att jag måste, inte för att det är skönt. Tycker det är asjobbigt och varmt att duscha.
Tre)
När jag var liten, typ tio, så sprang jag 60 meter på 9,05.
Fyra)
Jag har inte tvättat mina fönster sen jag flyttade in. För tre år sen.
Fem)
Jag har inte varit hos tandläkaren sedan 2006. Det är en ständig källa till oro och irritation, men jag gör ingenting åt det.
Sex)
Jag har legat med tre dudes i år och jag tycker det borde ha varit fler.
Sju)
Jag hatar underbara clara för hennes skenhelighet och tycker att hon verkar för en nedklankande samhällsbild.
Åtta)
Varje morgon när jag vaknar funderar jag på om jag ska sjukanmäla mig för att få sova mera.
Jag tänker att Emster, Apple, dear Tuffast av alla och Emma Esteban kanske vill göra det här?

4 kommentarer:

Josefine sa...

Ja men visst. Själv vill jag säga upp mig från hela livet när klockan ringer på morgonen. Jag misstänker att det kommer att vara så resten av mitt liv eftersom det varit så de senaste typ 25 åren (åtminstone).

mikebike sa...

haha grym lista. frigörande med lite ärlighet.

Linn sa...

Josefine: Ja, jag misstänker också att det kommer vara nåt jag får dras med.

mikebike: tack, tack!

emster sa...

Jag ska göra.