tisdag, september 11

Ja, jag är ond

I nån form av desperat försök att glömma sekretessavtal och anställningsskydd och sånt seriöst innan sömnen sökte jag mig till Aftonbladet. Åh denna aldrig sinande källa till totalt värdelöst vetande! Men. Lindsey Lohan och Tom Cruise? Va? VA?! Jag hoppas innerligt att dom inte får några konstiga scientologi-kabalah-bebisar som dom stänger in på nåt rapunzelsätt i nåt slott nånstans. För barnets skull alltså. För min personliga underhållnings skull hoppas jag innerligt att dom får ihop det, skapar ett nytt hoppa i soffan-jippo och sen har ett väldigt publikt breakup. Jag tänker: inte en chans att Lohan kommer hålla käften om Cruise galenskap på samma sätt som Holmes. Och man vill ju veta graden av galenskap i det huvudet va, det vill man ju.

1 kommentar:

Johanna sa...

Hahaha.

Och ja, det vill man.