onsdag, september 5

En i taget kanske vore en bra strategi?

Jag har fått (/köpt) nya böcker! Älskar nya böcker. Problemet är bara att jag inte vet vilken jag ska börja med så istället sitter jag och trycker refresh på telefonen på diverse siter men alla verkar ju satans jobba i det här landet. Och för er som tror att jag lagar finmat varje dag vill jag bara meddela att jag idag micrar nån form av köttgryta jag hade i frysen och till det ska jag äta vanliga pastarör. Är inte alltid hausfrau mao.

2 kommentarer:

Klara sa...

Det fantastiskaste (ja) med böcker är att man liksom känner sig nyttigare än om man köpt kläder, läsning är lite som träning för hjärnan.

Linn sa...

Jo, ja. Så är det ju. Jag har nog aldrig satt likhetstecken mellan de två; böcker finns det liksom alltid köputrymme för.