torsdag, april 4

Tänk om det hade funnits piller mot kemisk ångest på apotekets receptfria avdelning, I would buy tons

Jag drack som bekant alko igår, halvfyllebloggade och totalfyllebloggade. (Den senare är nu censurerad för det är inte min ensak att skriva om andra här.) Det finns dokumenterat på diverse sociala medier och ev-en-tu-ellt står jag med en hotshot i handen strax innan midnatt igår, men den drack jag i varje fall inte. Det var smart för jag drack desto mer vin, vin och cognac. Och idag mår jag bra i kroppen, men jag har sån jävla ångest och vill helst bara gräva ner mig i ett en grop och tycka synd om mig själv. Istället sitter jag och korrigerar saker i excel och lyssnar på country, eller som jag precis beskrev det för min kollega vaggvisor för vuxna och räknar minuterna tills det är okej att jag går hem. Tänker göra nån pasta med grädde och bacon och ost idag för det är typ det godaste som finns när man är sur/ledsen/angstig.

Inga kommentarer: